Блог

Блог

Ултра къс камион Scania за Холандия

Ултра къс камион Scania за Холандия

6.8.2019 г. 8:16:45
Холандският превозвач Венъс Контейнърс наскоро пусна в експлоатация новия си камион Scania G 370 6 × 2. Отличителната черта на този камион е ултра късия радиус на завиване, благодарение на междуосието от 3,15 метра.

Венъс Контейнърс използва триосния камион за доставяне и събиране на 10-кубикови контейнери за отпадъци в района на Маарсен. С ремарке могат да бъдат превозвани още четири контейнера при общ товар от 50 тона.

Това, че Венъс Контейнърс са избрали Скания е свързано с предпочитанията на шофьорите. „Добрите шофьори са рядкост и няколко от тях предпочитат Скания. Ако те искат Скания, няма причина да не се съобразим с това. Те са квалифицирани и знаят какво работи най-добре”казва собственикът Робърт Тамър.

Без компромиси по отношение на маневреността
Компанията се е нуждаела от триосен автомобил за по-тежката работа с контейнерите, когато било забранено на 15-годишния им камион Евро 3 да влезе в град Утрехт. „Но ние не искахме да правим компромиси с маневреността. Заедно с дилъра монтирахме всички необходими компоненти на тази къса база. Резултатът е камион със същите характеристики като двуосен автомобил, съответстващ на наредбите. С този камион можем да пренасяме 10-кубиков контейнер, пълен с пясък. "

Тъй като камионът е малко по-тежък, Тамър е предпочел G-кабина. „Освен допълнителното пространство за шофьора, G-кабината също изглежда по-добре. Поръчахме го с плосък покрив заради ниско висящите клони. По-късно разбрах, че по-ниската височина е ограничена от светлините на покрива. Но това е нашата търговска марка и тя отличава всички наши камиони.

Подсилена броня за допълнителна защита
Автомобилът има множество екстри по предложение на шофьорите на Венъс Контейнърс. Подсилената броня, която е издадена напред с допълнителни четири сантиметра, осигурява малко по-голяма защита за решетката и предните фарове. Тя е оборудвана с предна камера за допълнителна безопасност при шофиране в градовете, но има и камера директно над скобата на теглича.

Тамър счита за обнадеждаващи първите резултати относно горивото: „Виждам от седмичните отчети на Scania Fleet Management, че камионът работи още по-икономично от автомобилите 4 × 2, които започнахме да използваме миналата година. Можете да видите колко бързо новостите напредват. "


Как работят ремаркетата с подвижен под
В ремаркетата с подвижен под, инженерите на STAS са съчетали практичното с приятното. С тях е лесно да превозваш както насипни товари, така и опаковани стоки.
Лятна промоция за части за ремаркета
Възползвайте се от нашите промоционални цени сега!
Устойчиво мислене по отношение на облеклото за шофьори на камиони
В Скания, не само камионите, но и всички продукти се разработват с голямо старание. Гордото наследство и ценностите са неща, които блестят от самото начало. Процесът на проектиране е добре дефиниран и няма значение дали сте дизайнер на нов камион, тениска или нещо друго, процесът на разработване на продуктите е задълбочен и изчерпателен.